رکورد سفر با اجاره سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رکورد سفر با اجاره سفرآلامو

با توجه به “پیش بینی سفر روزی استقلال سفرآلامو “،  اجاره خودرو در طول روز تعطیلات آخر هفته استقلال، 44.2 میلیون سفرآلامو با رکورد زدن 50 مایلی یا بیشتر از خانه سفر می کنند. این افزایش 2.9 درصد از افرادی است که در سال گذشته سفر کرده اند.

با توجه به 1.25 میلیون مسافر بیشتر از سال گذشته، 2017 به عنوان آخرین روز تعطیلات تعطیلات روزهای استقلال تا کنون، بر اساس سفرآلامو مشخص اجاره ماشین  شده است. دوره تعطیلات روز استقلال روز جمعه 30 ژوئن تا سه شنبه 4 ژوئیه تعریف می شود.

طبق گزارش سفرآلامو ، از این مسافران، 37.5 میلیون سفرآلامو به مقصد خود رانده خواهند شد، که در مقایسه با سال گذشته 2.9 درصد افزایش یافته است. رنت ماشین برای مسافرت هوایی، 3.44 میلیون نفر به مقصد خود پرواز خواهند کرد – افزایش 4.6 درصدی نسبت به سال گذشته.

سفرآلامو معاون ارشد سفرآلامو ، سفر و نشر را گفت: “اشتغال، اشتغال قوی، افزایش اشتغال، افزایش درآمد و اعتماد به نفس مصرف کنندگان برای صنعت گردشگری، مخصوصا این آخر هفته روز استقلال، بسیار خوب است.” “44.2 میلیون سفرآلامو تاریخی برای جشن آزادی کرایه ماشین ملت خود در سال جاری سفر خواهند کرد و به یک دوره شلوغ تابستان نیز اضافه خواهند شد.”

با توجه به سفرآلامو ، هنگامی که به اجاره اتومبیل می آید، نرخ روزانه به میزان 65 دلار خواهد بود، که 14 درصد کمتر از روز گذشته استقلال است.

قیمت گاز طبیعی کشور چهار سنت ارزان تر از همان زمان در سال گذشته است. قیمت متوسط ​​یک گالن بنزین 2.28 دلار است.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: